To survive with Social Media

De verzekeringsbranche wordt van vele kanten opgeschud. Nieuwe technologieĆ«n, start-ups met vernieuwende business modellen en veranderendĀ klantgedrag. Om in deze nieuwe wereld te overleven zullen verzekeraars drastische veranderingen moeten ondergaan binnen de organisatie om het gebruik van Social Media actiever en slimmer in te zetten. De enige kans om te overleven is het worden van een Ć©chte Social Company.

InĀ het artikel hieronderĀ deelt ITDS directeurĀ Arjen de Boer zijn visie op deze ontwikkelingen. Dit artikel is een publicatie uit de Global Edition van het SoMe magazine, welke u hier kunt downloaden.

SoMe, the Global Edition

Dit jaar publiceerde ITDS haar eerste Global EditionĀ van het SoMe magazine.Ā In het magazine staan de resultaten van het eerste wereldwijde onderzoek naar de inzet van Social Media door verzekeraars gepresenteerd. Het onafhankelijke onderzoek rangschikt de top 20 wereldwijde verzekeraars in de Social Media Insurance Monitor, gebaseerd op interviews, desk research en metingen. In het SoMe magazine staan, naast deze ranking, interviews gepubliceerd met leidende figuren uit de financiĆ«le branche.

 

Welke kansen zie je?

We maken graag een afspraak. Bel ons op 0653778749 of stuur een e-mail naar e.hoekstra@itds.nl.

Bel mij terug

"*" geeft vereiste velden aan

Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Actueel