
‘Het gaat er om wie jou kent’

āIk durf te zeggen dat de meeste van onze gebruikers LinkedIn niet meer zien als alleen een vacature site. Ze zien ons als een plek waarop ze zaken kunnen doen en interessante contacten kunnen onderhouden. Het gaat er niet om wie jij kent, maar om wie jou kent.ā Aldus Marcel Molenaar, Country Manager LinkedIn Benelux.
Zijn visie op de Social Media ontwikkelingen in de branche staat in het SoMe magazine 2017. DownloadĀ hierĀ het magazineĀ om het volledige artikel te lezen.
SoMe magazine 2017
Dit jaar publiceerde ITDS haar zesde editie van het SoMe magazine.Ā In het magazine staan de resultaten van het nationale onderzoek naar de inzet van Social Media door verzekeraars gepresenteerd. Het onafhankelijke onderzoek rangschikt 76 Nederlandse verzekeraars in de Social Media Insurance Monitor, gebaseerd op interviews, desk research en metingen. In het SoMe magazine staan, naast deze ranking, interviews gepubliceerd met leidende figuren uit de financiĆ«le branche.