SOCIAL CHECK

Social service en klantbinding een uitdaging tijdens corona? Doe nu de Social Check en kijk hoe u ervoor staat.

Nederland blijft binnen en we werken massaal thuis. Het zijn voornamelijk de social media-kanalen waarmee iedereen met elkaar in contact blijft. LinkedIn, Twitter, Facebook en Instagram. En dat merken ook banken en verzekeraars. Om erachter te komen hoe u ervoor staat op het gebied van social service en klantbinding, heeft ITDS de ‘Social Check’ ontwikkeld.

 

Hoe gaat uw service niet ten koste van volume?

Er ontstaan veel vragen bij zowel ondernemers als particulieren over financiële hulp. Dan gaat het bijvoorbeeld over uitstel van de huur- of hypotheekbetaling. Verzekeraars hebben o.a. te maken met vragen over annuleringsverzekeringen. Kortom: op dit moment ontstaat veel communicatie tussen financiële instelling en de klant. Dit zorgt ook voor een (te) grote druk op het telefoonverkeer. Sommige zaken kunnen echter heel snel en efficiënt worden afgehandeld via social kanalen. Daar waar iedereen al aanwezig is.

 

Hoe is uw klantbinding in tijden van crisis?

Imago en klantbinding zijn zeker in deze tijden van groot belang. De service en initiatieven die u nu biedt, blijven de klant bij tot ver na de coronacrisis. Social media biedt ook hier mogelijkheden voor.

 

Ervaar het gemakkelijk met onze snelle Social Check

Om u te helpen bij deze vraagstukken heeft ITDS een korte en snelle ‘check’ ontwikkelt op basis van onze jarenlange expertise met social media binnen de financiële sector. We kijken in de check hoe uw financiële instelling functioneert op het gebied van service en klantbinding. Vervolgens komen we met voorstellen ter verbetering.

 

Zo gaat het in z’n werk

De Social Check heeft een looptijd van slechts 1 week. Met onze praktische aanbevelingen kunt u dus ook snel aan de slag. Daarnaast is een uitgebreidere scan of inhuur van tijdelijke social ondersteuning ook mogelijk.

 

Lijkt het u wel wat om de Social Check uit te voeren, of wilt u er meer over weten? U kunt hierover contact opnemen met Marcella ten Caat.

Bel mij terug

"*" geeft vereiste velden aan

Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Welke kansen zie je?

We maken graag een afspraak. Bel ons op 0653778749 of stuur een e-mail naar e.hoekstra@itds.nl.